top of page
  • Που μπορώ να βρω Hard Copy;
    Σε κάθε σελίδα προπώλησης μπορείτε να βρείτε τα συνεργαζόμενα καταστήματα που προσφέρουν εισιτήρια για τη συγκεκριμένη συναυλία που σας ενδιαφέρει. Αν η σελίδα που βλέπετε δεν έχει την ενότητα 'Hard Copy', τότε τα εισιτήρια δεν είναι ακόμα διαθέσιμα. Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε τη σελίδα 'Hard Copy Network' για να βρείτε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα και να ελέγξετε ποια εισιτήρια είναι διαθέσιμα εκείνη τη στιγμή.
  • Το Hard Copy ειναι το ιδιο με το E-Ticket?
    Πέρα ​​από τον αναμνηστικό του χαρακτήρα, το Hard Copy είναι ακριβώς το ίδιο. Αγοράζοντας Hard Copy, συναινείτε στους ίδιους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ. Σε κάποιες συναυλίες, εκτός από το αναμνηστικό Hard Copy, θα λάβετε επίσης ένα εισιτήριο με barcode. Σε αυτήν την περίπτωση, ισχύει το εισιτήριο με το barcode, ενώ το Hard Copy έχει μόνο αναμνηστικό χαρακτήρα και δεν απαιτείται να το έχετε μαζί σας.
  • Έχασα τα εισιτήριά μου τι πρέπει να κάνω;
    Τα Hard Copy εισιτήρια δεν αναδιανέμονται ούτε ανταλλάσσονται σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς.
  • Κόπηκε το αποκομα από το Hard Copy μου πριν παω στην συναυλια, τι να κανω?
    Τα Hard Copy εισιτήρια δεν αναδιανέμονται ούτε ανταλλάσσονται σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς.
  • Από που μπορώ να αγοράσω E-Tickets?
    Ο μόνος πάροχος ηλεκτρονικών εισιτηρίων με τον οποίο συνεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή είναι η MORE.COM. Εδώ είναι τα επίσημα sites αγοράς εισιτηρίων: Dynasty.gr More.com
  • Έκανα αγορά εισιτηρίων και χρεώθηκα κάποιο ποσό επιπλέον. Τι αφορά;
    Η επιπλέον χρέωση που υπέστης ονομάζεται Service Fee και αντιπροσωπεύει τη χρέωση της υπηρεσίας για τη χρήση της πλατφόρμας Ticketing. Αυτή η πληροφορία παρουσιάζεται στη σελίδα με την ανάλυση των χρεώσεων πριν ολοκληρώσεις τη συναλλαγή. Για το ποσό αυτό εκδίδεται νόμιμη απόδειξη, την οποία μπορείς να λάβεις ακολουθώντας τον σύνδεσμο με τις αναλυτικές πληροφορίες που σου αποστέλλονται μέσω email.
  • Πως λαμβάνω τα εισιτήριά μου;
    Μόλις ολοκληρώσεις την αγορά σου η σελίδα σε ανακατευθύνει στην σελίδα επιβεβαίωσης παραγγελίας. Επιπλέον, σου αποστέλλονται τα εισιτήρια σε μορφή pdf στο email που έχεις δηλώσει στα στοιχεία επικοινωνίας. Για την είσοδο σου στο χώρο του θεάματος, θα χρειαστεί να τα έχεις σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό σου.
  • Δεν έχω λάβει το E-Ticket στο mail μου, τι να κανω?
    Ενδέχεται το email με τα εισιτήριά σου να έχει καταχωρηθεί στο φάκελο με τις προσφορές ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Έλεγξε αν έχει καταχωρηθεί σε αυτούς τους φακέλους, εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω Live chat, αναγράφοντας τον κωδικό παραγγελίας ή το κινητο σου τηλεφωνο προκειμένου να γίνει εκ νέου αποστολή. Εναλλακτικά, μπορείς να κατεβάσεις τα εισιτήρια σου από τον ακόλουθο σύνδεσμο Πληροφορίες Κράτησης καταχωρώντας τον κωδικό παραγγελίας σου.
  • Με ποιον τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα εισιτήριά μου;
    Οι διαθέσιμοι τρόποι αγοράς εισιτηρίων θεαμάτων είναι οι παρακάτω: Με χρήση κάρτας (Πιστωτικής - Χρεωστικής - Prepaid) Mε το διαθέσιμο υπόλοιπο του Viva Wallet (personal) λογαριασμού σου *Δεν υπάρχει η δυνατότητα κράτησης από τη σελίδα και πληρωμής στο ταμείο του χώρου
  • Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία μου online;
    Ολες οι αγορές ηλεκτρονικών εισιτήριων γίνονται μέσω More.com To More.com παρέχει την ασφάλεια που απαιτείται για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας. Πάτησε εδώ για να δεις περισσότερα σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών.
  • Έκανα μία κράτηση και σε όλα τα εισιτήρια έχει το ίδιο όνομα, θα αντιμετωπίσω πρόβλημα;
    Τα εισιτήρια δεν είναι ονομαστικά. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο ζήτημα καθώς ο έλεγχος γίνεται στο barcode των εισιτηρίων.
  • Έχασα τα εισιτήριά μου τι πρέπει να κάνω;
    Μπορείς να κάνεις ανάκτηση των εισιτηρίων σου, εφόσον γνωρίζεις τον κωδικό παραγγελίας και το email που είχες καταχωρήσει στα στοιχεία επικοινωνίας, πατώντας εδώ. Εναλλακτικά, επικοινώνησε μέσω Conctact Form, αναγράφοντας τα στοιχεία που είχες καταχωρήσει κατά την αγορά, ώστε να γίνει επαναποστολή των εισιτηρίων σου.
  • Ακυρώθηκε η συναυλία για την οποία αγόρασα E-Tickets.
    Σε περίπτωση ακυρώσης συναυλίας έρχεται ενημερωτικό email στο οποίο θα σας ενημερώνει για την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε για την επιστροφή των χρημάτων. Kατα κανόνα οι επιστροφές χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει μέσω χρεωστικής ή πιστωτική κάρτας επιστρέφονται αυτόματα στης κάρτες που έγινε η αγορά σε χρονικό περιθώριο 5-10 εργάσιμων ημερών από την μέρα που σας έρχεται το ενημερωτικό mail ακυρώσης από το more.com. Οι επιστορφες χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει από φυσικά σημεία προπωλήσης του δικτύου της more.com (Viva.gr) γίνονται με αίτηση (Helpdesk Ticket) σας μεσω contact form οπου θα πρεπει να μας στειλετε τα παρακατω στιχεια: 1. Αριθμό Παραγγελίας 2. Iban 3. Όνομα δικαιούχου 4. Τράπεζα Tο ποσό που επιστρέφεται αφορά μόνο την τιμή του εισιτηρίου και όχι την προμήθεια της more.com (Viva.gr) η καμία άλλη δαπάνη του από τη ματαίωση της εκδήλωσης.
  • Τι είναι το Dynasty Group ?
    H Dynasty Group Athens ενεργοποιείται στους τομείς των συναυλιακών εκδηλώσεων και της εκπρόσώπησης καλλιτεχνών εδώ και πάνω από 15 χρόνια, έχοντας καταφέρει στην πορεία των ετών, να αποτελέσει την αδιαφιλονίκητα ισχυρότερη δύναμη του χώρου, στο πολυσχιδές μουσικό παρακλάδι της ελληνικής ραπ.
  • Ποιους καλλιτέχνες εκπροσωπεί η Dynasty?
    Μπορείς να βρεις όλους τους καλλιτέχνες που εκπροσωπεί η Dynasty Group πατοντας "Artists" στο menu!
  • Που μπορώ να βρω Die Nasty ρούχα?
    Μπορείς να βρεις όλα τα ρούχα της Die Nasty στο dienasty.gr
  • Τι γίνεται σε περίπτωση δίκοπης η ματαίωσης της συναυλίας?
    Σε περίπτωση διακοπής και ματαίωσης της εκδήλωσης για λόγους ανωτέρας βίας, τριανταπέντε (35) τουλάχιστον λεπτά μετά την έναρξης της, θεωρείται ολοκληρωμένη και δεν επαναλαμβάνεται. Στην περίπτωση αυτή, τα εισιτήρια δεν εξαργυρώνονται. Μπορείς να μάθεις περισσότερα στους ορούς χρήσης.
  • Τι γίνεται σε περίπτωση αναβολή της συναυλίας?
    Σε περίπτωση αναβολής της εκδήλωσης λόγω ανωτέρας βίας που να καθιστά τη διεξαγωγή της εκδήλωσης ανέφικτη ή για οργανωτικούς λόγους, οι Διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να αλλάξουν την ημερομηνία, την ώρα και το χώρο διεξαγωγής της, ειδοποιώντας το κοινό σχετικά, από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Στην περίπτωση αυτή, τα εισιτήρια ισχύουν ως έχουν και δεν εξαργυρώνονται. Επίσης, διατηρούν το δικαίωμα αλλαγής του προγράμματος της εκδήλωσης.
  • Τι πρέπει να αποφύγω για την ομαλή είσοδο μου στην συναυλία?
    Ο Διοργανωτής μπορεί να απαγορεύσει την είσοδο σε πρόσωπα τα οποία είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών, φέρουν φιάλες ή άλλα επικίνδυνα ή εύφλεκτα αντικείμενα ακόμα και στην περίπτωση που είναι κάτοχοι εισιτηρίου. Απαγορεύεται επίσης η μεταφορά και χρήση οπτικοακουστικών μέσων στο χώρο της εκδήλωσης (για βιντεοσκόπηση φωτογράφιση, μαγνητοφώνηση της εκδήλωσης ή μέρους αυτής). Ο κάτοχος του εισιτηρίου αποδέχεται το ενδεχόμενο να ελεγχθούν προσωπικά του αντικείμενα, στο πλαίσιο των άνω απαγορεύσεων.
bottom of page